Color Light
  • Szolgáltatások

      Beszélgessünk!

      Kapcsolat Mega Menu
  • ReferenciákBlogAjánlatkérésKapcsolat

    Weboldal igényfelmérő

    A kérdőív kitöltése azért fontos, hogy teljes képet kapjak a projektről, és ezáltal pontos árajánlatot tudjak készíteni neked. Nem vesz igénybe többet fél óránál, de alapvető a sikeres tervezéshez.

    Alig várom, hogy együtt dolgozhassunk!
    Előre is nagyon köszönöm az idődet!

    Felmérő Köszi
    Blure Icon
    Web felmérő űrlap

    Kedves Kitöltő!

    A kérdőív kitöltésére azért van szükség, hogy a projektet teljesen át tudjam látni és egy valóban pontos árat tudjak számodra adni. A kitöltés nem több, mint fél óra, viszont annál fontosabb.
     
    Köszönöm szépen előre is!
     
    Fontos: az alábbi kérdések közül nem kell mindegyikre válaszolnod, ha a projektedre nem vonatkozik. Egyúttal akár közösen is átbeszélhetjük a pontokat.

    0. Elérhetőségeid


    1. Mivel foglalkozik a cég?

    Mikor felkérsz, hogy készítsem el weboldalad, először is meg kell ismerjük egymást, hogy a legjobb megoldást tudjam kínálni számodra. Fontos, hogy megtudjam mivel foglalkozol és milyen iparágban végzed tevékenységed.


    2. Mi a célod az új weboldaladdal?

    Egy weboldal több területen is képes támogatni céged marketing és üzleti céljait.

    Ezen területek közül néhány példa:


    3. Rendelkezel weboldallal és megújítani szeretnéd?

    Mi az a 3 legfontosabb dolog, amin változtatnál?

    Írd meg jelenlegi weboldalad elérhetőségét és azt a három legfontosabb dolgot, amelyen a korábbi évek tapasztalatai alapján változtatni szeretnél. Átnézem a weboldalad és ez alapján pontos képet kapok arról, mi volt a korábbi évek stratégiája az online megjelenésekben és milyen irányban szeretnél fejlődni.


    4. Ki a weboldalad célközönsége?

    A weboldal megjelenésében, színvilágában, funkcionalitásában, sőt még nyelvezetében is eltérő lehet attól függően, hogy ki a célközönség. Sok félreértést és munkaórát megspórolunk, ha célközönséged meg tudjuk határozni az alábbi fő szempontok szerint:


    5. Vállalkozásod rendelkezik arculati kézikönyvvel vagy arculat anyagokkal?

    A weboldal grafikai terveit a cég/termék arculatához igazítom. Ha nem kapok arculati leírást, akkor saját egyedi webes arculatot dolgozok ki.

    Természetesen a munka mennyiségét és az árajánlatot is befolyásolja, ha olyan arculati leírást kapok, amely segítségemre lehet a grafikai tervezés során.


    6. Készült tervezet az oldal menüpontjaira vonatkozóan?

    Ez a kérdés arra vonatkozik, hogy lehet-e tudni milyen menüpontok jelenjenek meg az oldalon és azok alá milyen tartalom fog kerülni. Gondold át mit szeretnél viszontlátni az oldal menüpontjai alatt. 

    A leggyakoribb menüpontok egy céges weboldal esetében az alábbiak lehetnek:

    *Megjegyzés: egy landing oldal esetében elég, ha csak az oldal felépítését írod le.


    7. Vannak olyan funkciók, amelyeket mindenképpen viszont szeretnél látni az oldaladon?

    A weboldal funkciók sora végtelen lehet, szinte bármilyen kiegészítő integrálható egy oldalba, de segítségképpen felsorolok néhányat a leggyakoribbak közül. Írd meg, melyikre lehet szükséged. A weboldal menüpontjai mellett ezek a funkciók is alapvetőben befolyásolják az árajánlatot.


    8. Hány nyelvű oldalt szeretnél?

    Az internetnek köszönhetően kinyílt előttünk a világ. Már nem csak közvetlen lakóhelyünkhöz tudunk szólni, hanem az egész világnak. Ezért is fontos tudnom, hány nyelven jelenik majd meg az oldalad valamint azt, hogy ezek a nyelvek tükörfordításai lesznek-e a teljes tartalomnak vagy csak bizonyos menüpontokat fordítanál le.


    9. Nevezz meg pár hasonló profilú oldalt!

    Mindig hangsúlyt fektetek a versenytárs elemzésre. Erre azért van szükség, hogy markánsan meg tudjuk különböztetni weboldaladat versenytársaidétól, ugyanakkor pontosan ismerjük kik a valódi online konkurenseid, ők milyen weboldallal rendelkeznek. Sokat lehet tanulni a versenytársak oldalaiból. Mi az ami náluk működik, mi az ami nem, milyen online marketing stratégiát követnek, milyen felületeket használnak.


    10. Nevezz meg 2-3 olyan weboldalt, amely megjelenésében és/vagy funkcionalitásában tetszik Neked?

    Itt nem a versenytársaidra gondolok (persze az is lehet), hanem bármely oldalra ami elnyerte tetszésedet, vagy csak egy funkciója megtetszett.


    11. Mit nem szeretnél?

    Sokszor könnyebb azt megfogalmazni, hogy milyen ne legyen.

    Akár dizájnban, akár felépítésben, akár funkciókban láttál valami egészen borzalmasat, amit semmiképp nem szeretnél a saját oldaladon viszontlátni, azt mondd meg kérlek.


    12. Mik a hosszú távú terveid?

    Gondold végig, hogy szeretnéd-e idővel portálrendszerré fejleszteni... esetleg később webáruház is kerül az oldalra... social mediát integrálnál... vagy épp céges blogot írnál.


    13. Ki írja a weboldal szövegét?

    Ezen felül az is fontos szempont, hogyha szükséges egy előzetes SEO elemzés és kulcsszókutatás. Ez akkor fontos számodra, ha organikusan is növelnéd a weboldalad forgalmát. Ez mind szövegírás, mind pedig a fejlesztés szempontjából is releváns.


    14. Vannak-e fotók a weboldalhoz, amiket fel tudunk használni?

    Amennyiben nem rendelkezel fotókkal, úgy stock fotókat fogok felhasználni a tartalmakhoz amelyek illeszkednek az adott szekcióhoz. Fontos, hogy ezeket bármikor lehet cserélni utólag is!


    15. Szükséged van-e illusztrációkra a weboldaladhoz?

    Ha igen, kérlek fogalmazd meg, milyen stílusúakra vágysz és hány darabot szeretnél!

    Ezt közösen is átbeszélhetjük.


    16. Megvan-e minden szükséges jogi dokumentum az oldalhoz, amit jogász is átnézett?

    ÁSZF, Impresszum, Adatvédelmi.